الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

شاخدار‌های هفته | سرچ‌های عجیب‌وغریب مردم | از شماره موبایل همسر مسی تا روش‌های تقلب هوشمندانه | هفته اول دی‌ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۴۲۷۱۵
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
  • ۱
شاخدار‌های هفته | سرچ‌های عجیب‌وغریب مردم | از شماره موبایل همسر مسی تا روش‌های تقلب هوشمندانه | هفته اول دی‌ماه ۱۴۰۱
در این مطلب قصد نداریم سازوکار موتور جست‌وجوی گوگل را بررسی کنیم، بلکه می‌خواهیم درباره جست‌وجو‌های عجیب‌وغریب هم‌وطنان عزیزمان صحبت کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «گوگل کن»، اصطلاحی است که به‌تازگی بین مردم رواج زیادی یافته که ناشی از گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی است. شاید علت تمایل مردم به استفاده از موتور جست‌وجوی گوگل، رسیدن سریع به جواب است؛ ولی نقطه ضعفش این است که گاهی به پاسخ صحیح نمی‌رسیم.

در این مطلب قصد نداریم سازوکار موتور جست‌وجوی گوگل را بررسی کنیم، بلکه می‌خواهیم درباره جست‌وجو‌های عجیب‌وغریب هم‌وطنان عزیزمان صحبت کنیم. کلیدواژه‌هایی که در ادامه می‌آید، بخشی از عجیب‌ترین جست‌وجو‌های مردم در هفته اول دی ۱۴۰۱ است که البته می‌توان آن‌ها را منتشر کرد.

هفته گذشته بخش زیادی از جست‌وجو‌ها به جام جهانی قطر اختصاص داشت. در ادامه بخشی از آن‌ها را مرور می‌کنیم: «شماره تلفن مسی» و «شماره موبایل همسر مسی» جزو پرجست‌وجوترین‌های کاربران بود. «بی‌توجهی مسی به پسرش» و حضور «همسر مسی در رختکن آرژانتین» نیز مورد توجه مردم بوده است.

البته مردم از توجه به سوپراستار دیگر فوتبال هم غافل نبودند و با جست‌وجوی «هدیه نامزد رونالدو» که یک رولزرویس بوده است، او را فراموش نکردند. در ادامه اخبار جام جهانی، تصویر «اتاق مسی» و «عکس مسی روی پول آرژانتین» و «عکس مادر مسی» نیز برای کاربران جذاب بوده است.

همان‌طور که می‌دانید، حفظ سلامتی برای ایرانیان خیلی مهم است و بخش زیادی از جست‌وجو‌های گوگل به حوزه سلامت اختصاص دارد. «علت خارش بدن در شب» و «روش لاغری سریع» دو کلیدواژه‌ای بود که در این حوزه ما می‌توانستیم منتشر کنیم.

آخرین روز آذرماه مصادف بود با شب یلدا که بار‌ها هدف مردم برای جست‌وجو قرار گرفت: «شب یلدا چیست»، «یلدا چه روزی است»، «متن تبریک یلدا به مادرشوهر» و «پیام تبریک شب یلدا به عشقم» از عجیب‌ترین جست‌وجو‌ها در این مناسبت است.

هفته گذشته نیز شاهد نوسان عجیب‌وغریب در قیمت دلار و طلا بودیم که این باعث جست‌وجو‌های عجیب‌وغریب شد: «طلا بخریم یا نه»، «دلار بخرم یا نه»، «ثبت نام دلار»، «تصاویر روی دلار» و «چرا دلار گرون می‌شه» برخی جست‌وجو‌های مردم خوبمان بود.

اما گویا عده‌ای از مردم حسابی معطل دریافت بسته‌های پستی‌شان بوده‌اند که با جست‌وجوی «بسته پستی من کجاست» از گوگل کمک خواسته بودند.

آخر هفته نیز اسطوره فوتبال برزیل و جهان دار فانی را وداع گفت و مردم همیشه در صحنه ما به‌دنبال اطلاعاتی درباره این اسطوره جهانی بودند. از عجیب‌ترین جست‌وجو‌ها درباره او می‌توان به «نام کامل پله»، «عکس مادر پله» و «بازیگری پله در فیلم ایرانی تگزاس» با بازی پژمان جمشیدی اشاره کرد!

دانش‌آموزان عزیزمان پای‌ثابت‌ترین مخاطبان گوگل هستند تا جایی که می‌خواهند همه سؤالات امتحانشان و درس و مشقشان را از گوگل بپرسند؛ اما در این میان جست‌وجو‌های عجیبی نیز به چشم می‌خورد: «روش‌های تقلب هوشمندانه»، «راه‌های تقلب»، «چگونه امتحان ریاضی را ۲۰ بگیریم» و «چطور درس بخوانیم تا زود یاد بگیریم» جزو موارد پرجست‌وجو بودند. اما این‌بار معلمان نیز از غافله عقب نمادند و با جست‌وجوی «نحوه برخورد با دانش‌آموز بی‌ادب» دِینشان را به سیستم آموزشی ادا کردند.

در آخر هم به «تاریخ تولد تهیونگ به شمسی» رسیدیم که، چون نگارنده اطلاعات چندانی دراین‌باره نداشت، این جست‌وجو را در زمره جست‌وجو‌های عجیب‌وغریب قرار داده است.

تا هفته‌های بعدی و جست‌وجو‌های عجیب‌تر، خدانگهدار...

منبع کلیدواژه ها: گوگل ترند

 

ببینید: ویدئو | قهرمانی آرژانتین را چه کسی به همسر مسی تبریک گفت؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
شماره زن مسی رو میخواین چیکار آخه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->